تیداتیدا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم تیدا

kids club باشگاه انقلاب

1393/11/6 11:13
نویسنده : مامان
3,942 بازدید
اشتراک گذاری

93/11/6 کیدز کلاب

این پست دیگه به روایت تصویره که ببینی چه جوری همه جا رو زیر و رو کردی

 

 

 

 

داشتی برای من چای می ریختی خوشمزه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یعنی عاشق این سرویس بهداشتی بچه هام من . شما هم از اون روز به بعد هر جا میریم دستشویی می گی مخصوص بچه ها داره ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اونجا هم یه آنا پیدا کردی که بجای اینکه سوار تاب بشی اونو سوار کردی هل می دادی .  حس مادری تیدابوس

 

 

 

 

 

 

 

غذا دادن به آنا

 

 

 

 

گردش بردن آنا خندونک

 

 

 

تلفنی داشتی با بابا صحبت می کردی : الو سلام بابا خوبی خوش بگذره خدافظ

 

 

 

و یه لبخند شیرین محبت

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان نیکی
27 بهمن 93 12:09
سلام گلم چه جای قشنگیه من که بچه نیستم عاششقش شدم
مامان
پاسخ
دقییقا همینطوره عزیزم
مامان حسنیه
28 بهمن 93 8:08
سلام .هزار ماشاله به این دختر خانم نازو خوشگلت
مامان
پاسخ
سلامت باشید عزیزم لطف دارید
مامان حسنیه
28 بهمن 93 8:09
منم شمارو لینک کردم عزیزم
مامان
پاسخ
از آشنائیتون خوشحال شدم عزیزم نوژا جونیو ببوسین
مامان نوژاجونی
28 بهمن 93 10:12
عزیزم با اینکه شاغلی خیلی وقت میزاری برای تیدا جون آفرین به شما مامان اکتیو
مامان
پاسخ
چه کنیم دیگه
سما مامان مرسانا و ارشيا
28 بهمن 93 20:35
سلام تیدا جونم امیدوارم بهت خوش گذشته باشه مامانی برای تیدا جون اسپند دود کن چشم نخوره ایشالا عزیزم مطلب گزاشتم اگه بیای و نظر بزاری خوشحال میشم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم نظر لطفتونه چشم حتما بهتون سر میزنیم
امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
5 اسفند 93 18:46
سلام زهرا جون برای اولین بار اومدم وبلاگتون . دختر زیبایی داری خدا حفظش کنه عزیزم .
مامان
پاسخ
سلاام اعظم جان خوش اومدین . خدا عزیزای شما هم نگه داره براتون