تیداتیدا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

برای دخترم تیدا

تبریک ، تبریک ، عروسکم

1394/3/23 10:13
نویسنده : مامان
2,057 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ناز دختر ما تو اولین مسابقه زندگی اش ، جشنواره نی نی و

 

طبیعت رتبه سوم را از بین 293 نفر و با کسب 777 رای بدست

 

آورد .

 

مبارکت باشه عزیز دلم انشالا تو همه مراحل زندگی موفق و

 

پیروز باشی گلم .

 

از همه دوستانی که به دخترم رای دادن و برای رای جمع کردن

 

تلاش کردند ممنون و متشکرم امیدوارم بتونم براشون جبران کنم .

 

همینجا از پدر مهربونت که برای موفقیت شما خیلی تلاش کرد

 

سپاسگزاری میکنم .

 

                              محبت I LOVE YOU بوس 

پسندها (4)

نظرات (12)

سما مامان مرسانا
23 خرداد 94 10:28
سلام عزيزم بهتون تبريككككككككككك ميگم ايشالا تيدا جونى تو همه مراحل زندگى موفق و پيروز باشه ميبوسمتون
مامان
پاسخ
ممنون سما جوون فرشته های گلتم ببوس
مامان لیلا
23 خرداد 94 12:23
سلام عزیزم مبارکت باشه تیدا جون
مامان
پاسخ
مبارک شما هم باشه عزیزم ایشالا دامادی گل پسرتون
رویا
23 خرداد 94 22:50
سلام تبریک فراوان
مامان
پاسخ
قربونت عزیزم ممنون
بابای یسری جان
24 خرداد 94 11:45
با سلام واحترام بنده به سهم خودم این موفقیت رو به شما و دلبندتان تبریک عرض می کنم و امیدوارم در پناه خداوند متعال موید و موفق باشد انشاءالله برای تیدای عزیز
مامان
پاسخ
بابای یسری جان متقابلا موفقیت دختر زیبایتان را تبریک می گویم و امیدوارم یسری جان در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشد
سما مامان فرشته ها
25 خرداد 94 14:17
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
مامان رويا
27 خرداد 94 15:18
تبريك ميگم بهت دخترناز اميدوارم توتمام مراحل زندگيت موفق باشي
سما مامان فرشته ها
27 خرداد 94 16:43
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
فاطمه
18 تیر 94 16:25
به من هم سر بزنید و با نظر های خوشکلتون خوشحالم کنید
زهرا مامان ایلیا جون
15 مرداد 94 13:15
به به تبریک میگم عزیزم ایشالا تو همه موقیت های زندگی بهترین رتبه رو بیاری
دوست بیمه ای
16 شهریور 94 11:21
به نام خدا مهم ترین فرد زندگیتان کیست؟ برای خود واوچه آرزوهایی دارید؟ حاضرید یک طرح ارزشمندومطمئن به شما معرفی کنم؟ شنیدن توضیحات درمورد مزایای بی نظیربیمه زندگی وسرمایه گذاری حداقلش اینه که ضرری نداره... اگر به فکرآینده خودوفرزندخودهستید دستتان را دردست پرمهرزندگی قراردهیدوهمین امروزاقدام کنید. ازتولدتاهفتادسالگی،پس اندازطلایی،تامین آتیه فرزندان،سرمایه گذاری مطمئن(05/24درصدسود93)،معافیت مالیاتی،اخذوام فوری وبدون ضامن و... بیمه زندگی عاشقانه ترین نامه نوشته شده تلفن تماس: 09019426766 02144494368 ازوبتون لذت بردم موفق باشید
زهرا مامان ایلیا جون
4 دی 94 15:59
ایشالا همیشه موفق باشی عزیزم
مامان دوقلوها
16 بهمن 94 11:39
ماماني سلام چرا وب تيدا جون رو آپ نميكني
مامان
پاسخ
سلام عزیزم هیچ دلیلی جز تنبلی نداره نمیدونم چرا وقت نمیکنم ولی خیلی دوست دارم دوباره شروع کنم ایشالا از سال جدید . دوقلوهای نازتونو از طرف من محکم ببوسین