تیداتیدا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم تیدا

شهربازی ژوپیتر کورش

1393/11/20 11:5
نویسنده : مامان
5,614 بازدید
اشتراک گذاری

93/11/20

این هفته بابا ماموریت بود و من و شما و مامانی رفتیم ددر . اول یکم تو پاساژ کوروش گشتیم و خرید کردیم که البته مثل همیشه خرید برای دختر گلم بود . بعد هم سرزمین عجایب و دخملی من که ازاین بازی به اون بازی می دویدی و تا همه بازی هارو سوار نشدی رضایت ندادی بریم .اجازه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داخل تونل و تا تونسته بودن ترسناک ساخته بودن ترسو

 

 

بازی جدید  می دیدی بدو بدو میرفتی تو بعد می دیدی من نیومدم برمی گشتی می گفتی بیا چشمک

 

 

 

 

 

ملوان کوچولو بوس

 

 

 

 

این یکی بنام شما به کام مامان بود دستتو گرفته بودم تق تق میزدم تو سر قورباغه ها خوب قدت نمیرسید عزیزم می خواستم کمکت کنم  زبان آخرش عصبانی شدی گفتی بده به من دلخور

 

 

 

 

لیزر شو بازی

 

 

 

 

بازی آخری که واقعا قدت نمیرسید خودم بازی کردم تا یه خورده کارت جایزه بگیرم برات

 

 

اینم یه موبایل اسباب بازی که خودت انتخاب کردی و جایزه گرفتیم .

انقدر ازش خوشت اومده بود که تمام مدت در گوشت بود و بلند بلند حرف میزدی .

 

 

عاشق پله برقی بازی

 

 

 

تو فروشگاه هلو کیتی که غوغا کردی انقدر بامزه به بابا زنگ میزدی و صحبت می کردی سر مغازه دارها هم گرم شده بود و می خندیدن خندونک

 

 

 

 

 

از مغازه اومدیم بیرون هم چنان داشتی مکالمه تلفنی می کردی تلفن

 

 

سرانجام ساعت یازده شب برگشتیم خونه خسته

خیلی بهمون خوش گذشت گلم شما هم حسابی کیف کردی .

 

پسندها (4)

نظرات (6)

سما مامان مرسانا و ارشيا
14 اسفند 93 8:50
وای جوجو خوشگل منو نگاتیدا جونی امیدوارم بهت خوش گذشته باش عزیزم شهادت حضرت فاطمه زهرا رو تسلیت میگم مطلب گذاشتم خوشگلم نظر یادت نره
سارا
16 اسفند 93 12:02
هميشه به گردش دوستم خانمي قرار شد تئاتر سراغ داشتي به من هم خبر بدي يادت نره ماشالله به اين دختر خوشتيپ و مامان با سليقه اش از دور مي بوسمتون
مامان
پاسخ
جای شما خالی عزیزم مرسی از لطفتون راستی فکر کردم الان مشغول تدارکات تولد خوشگل خانومی شاید وقت نداشته باشی چشم حتما بهت خبر می دم . پارمیس نازمو ببوس
سایبرسافت
17 اسفند 93 23:50
سلام دوست عزیز آموزش عکاسی حرفه ای از کودک با نرم افزار آندرویدی "آتلیه کودک" همراه با یک گالری بزرگ از نمونه های عکاسی واقعی و امکان عکاسی مطابق با نمونه ها لینک دانلود نرم افزار http://cybersoft24.blogfa.com/post/11 با تشکر گروه نرم افزاری سایبر سافت
به یاد پسر خوشگلم امیرعباس
19 اسفند 93 13:46
سلام وبلاگ کوچولوتون خیلی قشنگه... امیدوارم هیچوقت خنده از روی لباش محو نشه... دعامون کنید شما هم... یا علی
سما مامان مرسانا
21 اسفند 93 8:26
سلام خوبی؟ تیدا جونم خوبه؟ گلم پست جدید گذاشتم نظر یادت نره
زهرا مامان ایلیا جون
31 فروردین 94 16:08
مامان
پاسخ