تیداتیدا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم تیدا

بیست و نه ماهگی طلا خانوم

1393/11/19 14:2
نویسنده : مامان
1,580 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی از سرکار میام  و تفریحات روزمره ات

 

 

 

با موهای مامانی باف

 

 

 

یه روز تو ماشین بابایی بودی به یه آقا تو ماشین بغلی اخم کردی برای همه هم با اجرای نمایش تعریف می کردی ( اخم تدم )

فکر کنم کشتیش بنده خدارو با اون اخمت خندونک

 

 

این قوطی اسمارتیس و از جام جم خریده بودیم برات که همه جا با خودت میبری و تعارف می کنی . عشقت اینه که دسته شو بکشی پایین تا یدونه اسمارتیس بیفته بعدم خودت که نمیخوری به زور میدی من بخورم . قندم نره بالا صلوات خوشمزه

 

 

 

 

 

یدونه هم فقط محض دلخوشی ام اند ام میذاری دهنت فوری هم میگی عکس بگیر ( عتس بدیر )

 

 

اینم یه روز که پست جدید گذاشته بودم و هشت نفر آنلاین بودن تشویق

 

 

و عکس سلفی گرفتن شما عینک

 

 

مدادشمعی هارو برای نصف کردنشون دوست داری و رنگ انگشتی و خمیر بازی رو خیلی زیاد درسخوان

 

 

و اما دیگه خودت برای خودت و من لاک میزنی . خدا به داد خونه زندگی برسه خطا

 

 

 

 

 

نقاشی نقاشی بغیر از خورشید و ماه و ستاره و عروس و داماد بقیه شو خودت کشیدی تشویق

 

 

 

اینو گفتی آدمه

 

 

 

 

قربون ماهی کشیدنت . عاشق اون گردی کشیدنتم که انگار عین بادکنک یه گره بهش میزنی تا گردیت وا نشه .بوس

 

 

خونه مامانیو جاروبرقی کشیدی دست دختر تمیز و زحمتکشم درد نکنه .

 

 

 

 

راستی اون گوریله رو یه بار بابا از بوشهر آورده بود برای شما به منم گفته بود عروسک گرفتم وقتی از پشتش درآورد و نشونت داد چند قدم رفتی عقب و با ترس نگاش میکردی در ضمن صدای فریاد گوریل هم ازش در میومد . ترسو

 

 

خلاصه اینم وقتی بابا برای دخترش عروسک می خره زبان

 

سوغاتی بابا از بندرعباس که من پیشنهاد داده بودم کامیون و تفنگ بیاره تا اسباب بازی های پسرونه هم داشته باشی و همش نشه خاله بازی . ولی این کامیونه عایا سوال

 

 

ولی تفنگه رو هستم چشمک

 

 

اینم برای من آورده بود بغل

 

 

مبارکمون باشه بوس

 

 

 

وقتایی که لجبازی می کنی و مثلا قهر می کنی یا اینجوری میشی یا رو زمین میخوابی قهر

تو ماشینم میری کف ماشین میشینی نه

گاها دیده شده همونجوری خوابت برده  . آخییییی عزیزم خواب

 

 

شنبه 93/11/18 اصلا داخل موسسه بادبادک نمیومدی هنوزم کلاس قبلیتو دوست داری همش میگفتی بریم کلاس رنگارنگ من تلاس نمیام . نمیدونم چرا به اونجا میگی رنگارنگ شاید بخاطر اینکه اونجا بیشتر نقاشی می کشیدین و کاردستی درست می کردین . بعد از اینکه به زور بردمت تو حالا سر کلاس نمیرفتی پشت در کلاس وایسادیم و گوش کردیم تا در باز میشد با دیدن عمو هادی جیغ میزدی و گریه می کردی . خلاصه به توصیه گلاره جونو عمو هادی منم اصرار نکردمو همون بیرون کلاس نشستیم و کتاب خوندیم و شما رو مبلا ملق میزدی تعجب

بقول گلاره جون الان میخواد بگه حرف حرف منه و نباید زورش کرد . قیافه حاکی از خودمختاریتو نیگا

 

 

 

 

خیلی خودمو کنترل کردمو سعی کردم آرام باشم ولی خوب دلم میسوزه این همه پول دادم تازه جلسه پیشم دوبار الکی الکی سر کلاس گریه کردی . تو کلاس شنا هم همکاری نمیکنی همش گریه می کنی . اصلا نمیخوام ناامیدبشم و بگم دیگه ترم بعد ثبت نامش نمیکنم چون میدونم اونجوری هم تو خونه حوصله ات سر میره . بعضی وقتا دیوونم می کنی خصوصا تو استخر که هستیم و تنها بچه ای که گریه میکنه شمایی و هیچ پیشرفتی نکردی .

نیگا این یعنی چی آخه شاکی

 

 

وقتی خیالت راحت شد تو کلاس نمیریم ببین چه جوری نیشت باز شد خندونک

 

 

 

به هر حال تا پایان کلاس موندیم بیرون وبچه ها آخرش اومدن پیشت یکی بهت پاستیل داد یکی شعر خوند و این شد یه جرقه که بفهمم از دفعه بعد چه باید بکنم حالا فهمیدم

پاستیل ، خوراکی ، کتاب و مهمتر از همه اینکه یکم زودتر باید بیایم تا با بچه ها سرگرم بشی و با اونا بیای تو کلاس .

دینگ دینگ

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

شیما مامان شاهین کوچولو
7 اسفند 93 10:33
29ماهگیت مبارک باشه تیدا خوشگله ای جوووووونم لاک زدنش منو کشته کرده خیلی باحاله .... مامانی در کل تیدا خانوم خیلی نسبت به همسن و سالای خودش اجتماعی تره، زیاد سخت نگیر بهش... به مرور بهترم میشه... من که شاهینو هرجا ببرم فقط گریه میکنه
مامان
پاسخ
عزیزم مرسی . راست میگی تو خونه بلبل زبونن بیرون از خونه شایدم سنشون اقتضا میکنه
سما مامان مرسانا
7 اسفند 93 16:10
سلام مامانى تيدا جون عكس هاى تولد 3سالگى ارشيا رو گزاشتم خوشحال ميشم ببينيشون نظر يادت نره
مامان زهره
13 اسفند 93 13:08
خیلی نازی تیدا جونم دوستت دارم
سارا
16 اسفند 93 12:03
عزيزم با اون پاهاي نانازش چقدر كارهاي اين فسقلي ها شبيه همه من دقت مي كنم ميبينم خيلي كارهاي مشترك دارن مثلا دقيقا من هم همين عكسهاي جارو زدن از پارميس دارم عاشق جارو برقيه خدا حفظشون كنه اين عسلك ها رو
مامان
پاسخ
آره راست میگی سارا جون منم پارمیس جونو میبینم یاد کارای تیدا میوفتم