تیداتیدا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم تیدا

بیست و هشت ماهگی قند عسل

1393/10/20 11:36
نویسنده : مامان
1,963 بازدید
اشتراک گذاری

بیست و هشت ماهگیت مبارک نازم .

هوراااااا تیدا عسل مامان در بیست وهشت ماهگی بتنهایی مسواک میزنه و خمیر دندان رو تف میکنه بدون اینکه تا حالا قورت داده باشه  و اجازه میده بعدشم مامان کاملا دندانهاشو مسواک بزنه بعد آبو خیلی نازو خوشگل تو دهنش میچرخونه و خالی میکنه بووووس عاششششقتم .تشویق

برای راضی کردن من از کلمه قول میدم استفاده می کنه . هرکاری میخواد بکنه میگه مامان دل میدم دل دل دل

دیگه مگه میشه به بچه ای که قول میده نه گفت . یعنی بلدیاااااا

تا یه ذره ازکارایی که میکنی  ناراحت بشم سریع میگی دوست دارم . اینه که میگم بلدیمحبت

عشق شدید شما به آب و آب بازی : مرتب به من میگی میخوام ظرف بشورم عروسکتو حمام میکنی و خوب نتیجه  معلومه دیگه سرتا پات خیس و آشپزخونه غرق آب

اینم از عکسای ظرف شستن

 

 

و حالا بعد از تعویض لباس  و با تذکر مامان و قول تیدا بازی ادامه پیدا می کنه

 

لبخندی که مشاهده می کنید فقط در حد اینه که عکسمو بگیرم  بذارم به کارش برسه

 

 

به این دلیل میگما صورتش رو به دوربینه ولی چشم ازآب برنمیداره

 

 

یه بوس توپول واسه مامانم که اجازه بده دیگه ظرفامو بشورم . هی نگه تیدا یه عکس بوس

آقربون لبات

 

 

با مداد شمعی روی مبل نقاشی کشیدی گفتم تیدا چرا رو مبل کشیدی گفتی آخهههههه کمرنگ پررنگ بود

نگاه کردم دیدم با آبی کمرنگ و آبی پررنگ کشیدی . تا حالا اینجوری قانع نشده بودم .چشمک

یه سینی کوچولو پلاستیکی بود توش میوه آوردم گفتی مامان این چیه اسمش یادم نیومد گفتم بشقابه گفتی نه این شینیه . خالیم نمیشه بست خخخخخخخدروغگو

 

شیطنت از چشم سیات می ریزه خنده

 

 

اولین شکلکی که یاد گرفتی چشمک

 

 

عروسک محبوبت بیبی بورنه  که معمولا کچل هم هستن . چهار تاشو باز کردی دو تا هم آکبند داری .دو تا خونه خودمونه دو تاهم خونه مامانی و مامان بزرگ . بعدم میگی همه جا آنا دارم . دائم در حال شستن و غذا دادن و دستشویی کردن و خوابوندنشی . میگی من مامانشم و گاها تو بغلت میگیری و شیر میدی دلم کباب میشه .دلشکسته

اسم همشونم آنا گذاشتی البته با هم فکری مامانی . آنای قدیم ، آنای جدید ، آنای کوچیک

شبا که سه تایی دور هم شام میخوریم  خودت باید غذاتو بخوری البته تو این کار قاشق و چنگال هیچ کارایی نداره و به سبک انسانهای اولیه فقط با دست میخوری حتی سوپ

که البته تو خونه خودمون کاملا آزادی و ما در مورد ریخت و پاشهای سرکار کاملا بی خیالیم حال کنراضی

عاشق تخم مرغ البته فقط سفیده . زرده رو جدا میکنی که نخوری ولی بنده همشو کره میزنمو به خوردت میدم .

نقاشی کشیدنت معنا دار شده سر خطهارو بهم میچسبونی دایره و بیضی میکشی . چشم و ابرو و مو و غیره میگذاری . گوش کاملا به سر می چسبه .درسخوان

 

تولد مهدی جون پسر دایی 93/8/14

 

 

جالبه با وجود اختلاف سن همبازیای خوبی هستین

 

 

تا دو تا داداش دارن همدیگرو میبوسن یه انگشتی به کیک بزنم

 

 

 

تولد بابایی 93/9/27

 

بهترین پدر و پدربزرگ دنیا تولدت مبارک .

جالبه که تیدا هم اینو میدونه که شما بهترین بابای دنیا هستی و وابستگی شدیدی به باباییش داره .

امسال شمع تولد بابارو تیدا جون فوت کرد و با هم کیکو بریدن .

بابای خوبم ایشالا صد و بیست سال زنده باشی و سایه رحمت شما بر سر خانواده مون گسترده باشه .بوسمحبت

 

 

همه میگن تیدا شبیه باباییش هم هست  راست میگن والا تشویق

چه عکس قشنگی زیبا

 

 

شب یلدا

 

شب یلدا خونه مامان بزرگ بودیم نکته بارز این بود که دیگه بدون ترس روی تریدمیل در حال حرکت می رفتی و  می افتادی یا می پریدی پایین و باز دوباره از اول . از میله اش مثل بارفیکس آویزون می شدی و تاب می خوردی

 

 

چندتا عکس هم دایی مسعود از سفر به اورلاندو فلوریدا و شهربازی یونیورسال فرستاده

مربوط به تعطیلات پایان ترمشون و آغاز سال نوبوس

 

 

 

اینجا خودش سوار ترنه و دوستاش عکس گرفتن ترسو

 

 

راستی گلکم لباس تولد سه سالگیتو دایی برات از دیزنی لند اورلاندو خریده که قراره سال دیگه بیاره برات .

پس تم تولد سه سالگی ات از الان انتخاب شد آرام

عکسشو فرستاده ولی فعلا نمیذارم زبان

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (4)

سما مامان مرسانا و ارشيا
8 بهمن 93 10:59
سلام عزيززززززز دلم خوبى گلكم؟؟؟؟؟؟ 28ماهگيت مبارك قند عسل خوشگل تيدا جووووونم ماشالا ديگه ظرف ها رو ميشورى آخه جوجو مگه بچه 2ساله ظرف ميشوره الهى فدات شم خانومى مواظب تيدا جونمممممم باش بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه تيدا جووووووووووووووووووووووووووونم
مامان
پاسخ
مررررررسییییی سما جون بچه های این دوره و زمونه هستن دیگه گلممم خانومی گلای خوشگلتو ببوس عکساشونو نمیگذاری ببینیم و خیلی ممنون از نظرات قشنگت
مامان سولماز
12 بهمن 93 14:02
سلام مامان تيدا جوووووووووووونمحالتون خوبه؟؟؟؟اميدوارم خوب خوب خوب باشيد خدا تيدا جووووون رو براتون حفظ كنه خوشحال ميشم پيش منم بيايد و نظر خوشگلتونو بگيد با افتخار لينك شديد لطفا شما هم منو بلينك بوووووووووووووووس واسه تيدا خانوم
مامان
پاسخ
سلام سولماز جون قدم نورسیده مبارک منم لینک کردم واز آشنائیتون خوشحال شدم منتظر دیدن عکساش هستم امیرآرسام جووونو ببوسینش
شیرین
13 بهمن 93 11:11
سلام مامانی مهربون به منم سر بزنید حتما خوشتان بیاید . راستی نظر فراموش نشه... اگر با تبادل لینک موافق بودید حتما بگید .
مامان
پاسخ
حتما لینک می کنم مرسی که بما سر زدین
مامی پدرام فینگیل
13 بهمن 93 12:39
مامان
پاسخ