تیداتیدا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

برای دخترم تیدا

سی ماهگی دختر شیرینم و آخرین پست سال 93

1393/12/23 12:51
نویسنده : مامان
2,509 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولد سی ماهگی ات مبارک باشه عزیزم انگار همین دیروز بود که از  خدا می خواستم زودتر یکماهه بشی ، شش ماهه بشی ، یکساله بشی و حالا شدی سی ماهه جشن

خدایا شکرت بخاطر همه موهبت ها و الطافی که به من عطا کردی .

دختر ناز و فهمیده دو سال و نیمه من . بعد تولد دوسالگیت هرکی ازت می پرسید چند سالته می گفتی دو سالمه حالا فقط یه بار شنیدی به یکی می گفتم دو سال و نیمشه دیگه خودت می گی دو سال و نیم  تشویق

 

تبلیغ کنسرت ابی رو دیده بودی و مرتب تو خونه میخوندی :

این آخرین باره من ازت میخوام بردردی به خونه

این آخرین باره من ازت میخوام عاقل شی دیوونه بوس

 

و تبریک بخاطر اینکه اولین دندان آسیای بزرگ شما تو این ماه نیش زد که موقع مسواک زدن متوجه شدم (پایین سمت چپ دهانت )

 

 

 

اینم آخرین ورژن کلاه تولد که برات گرفتیم فکر کنم 25-20 تا کلاه داری چون تا 24 ماهگی که هر ماه ماهگرد و کیک و کلاه گرفتیم و  البته بعضیاشم داغون کردی ولی یه چندتاش یادگاری مونده .جشن

 

 

 

ورجه وورجه برای اینکه نذاری عکس بگیریم روی مبل مخصوص تیدا خانم که یکی از دوستای بابا کادوی تولد یکسالگی ات خودش برات درست کرده بود .

 

 

بالاخره با توضیحات من قبول کردی که  بشینی و مثل خانوما پاتم روی پات بندازی .

 

 

 

 

چند تا عکس مادر و دختری که فقط قسمت دختری شو گذاشتم . مدل موهاتم توسط عمو دیزاین  شده .

 

 

 

 

 

 

 

 

دوست داری رو جاکفشی بشینی و چراغارو روشن خاموش کنی .

 

 

یه خواب ناز و لبای نازت  که همه میگن تو خواب دوبرابر میشه خواب

 

 

 

یه شب سر شام قهر کردی و با صورت خوابیدی رو فرش و مدتی  تکان نخوردی و آخر سر فهمیدیم خوابت برده خندونک

 

 

در حال حمام کردن آنای کوچیک با موهای مامانی باف زیبا

 

 

 

 

 

 

 

شکلات خوردن به سبک تیدایی خوشمزه

 

 

بعد از بازی با رنگ انگشتی در حمام همیشه میگی میخوام برم تو وان و لباساتو میشوری و آب بازی هم که عشقته

 

 

 

 

 

بعدشم با حوله میری زیر پتو

 

 

 

یه روز دیگه تو استخر و کلاس شنا که هنوز پیشرفت خاصی مشاهده نکردم گیج

 

 

 

 

 

 

بعد از شنا هم طبق یک برنامه مدون از سوی خودت یه دوری هم تو باشگاه بدنسازی میزنی قوی

 

 

و بالاخره پس از  شیر سواری  و عکس گرفتن برنامه روزانه شما به پایان میرسه

 

 

 

 

 

اینم چند تا از عکسای آتلیه دو سالگی شما که تازه تحویل گرفتم  و بزودی پست تولد دوسالگیتو آپ میکنم سوال

 

 

 

 

این آخرین پست سال 93 بود خوشحالم از بزرگ تر شدنت و اینکه معنای سفره هفت سین و مسافرت رو امسال متوجه میشی .

امیدوارم دوستان عزیزم سال خوبی رو پشت سر گذاشته باشند و سال 1394 را باشادی آغاز و سالی پراز برکت و سلامتی و بهروزی پیش رو داشته باشند .

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

سما مامان مرسانا و ارشيا
9 اردیبهشت 94 15:09
سلام تيداى خوشگل 30ماهگيت مبارک عزيزم واااى عجب عكس هايىماشالا تيدا جون خيلى خوش عكسه مامانى از طرف من بچلونش
مامان
پاسخ
شيرين
11 اردیبهشت 94 18:40
چه پست قشنگی از دیدن عکسا لذت بردم عالی بود
مامان
پاسخ
مررسی
مامان رويا
12 اردیبهشت 94 18:07
سلام كوچولوي خوشگلي دارين خداحفظش كنه همه ي عكساشوديدم خيلي ماهه
مامان
پاسخ
مررسی عزیزم
سما مامان مرسانا و ارشيا
23 اردیبهشت 94 14:03
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره