تیداتیدا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم تیدا

یکسالگیت مبارک

1392/6/20 13:32
نویسنده : مامان
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

با شکوهترین هدیه خداوند تیدای من تولدت مبارک .

من امروز مادرم من هر روز مادرم  . یکسال پیش در این روز چشمامو باز کردم و تو را در آغوشم گذاشتند چقدر منتظر دیدن روی ماه تو بودم و تو چه آروم و معصوم به من چسبیدی .

برای تو عمری دراز و روزهای خوب و شبهای روشن و زندگی پربرکت وقلبی مهربان آرزو میکنم .

یکساله شدنت مبارک دردانه من .

بدنیای ما خوش آمدی . تو که باآمدنت دنیای من و بابا رو رنگی و گرم وشاد کردی . پارسال اینموقع خدابه مایک دختر زیبا عطا کرد که ما اسمشو گذاشتیم تیدا یعنی دختر زیباروی و همچنین دختر آفتاب و تو دختر آفتابم با نور خودت دنیامونو روشنتر کردی . نامدار باشی .

تولدت مبارک فرشته کوچک خوشبختی .

خدا رو شکر که خدا از بین فرشته ها تورو بما بخشید خدا یارو نگهدارت باشه . خدایا توراسپاس .

تو این یکسال چقدر بزرگ شدی سینه خیز رفتی نشستی چهار دست وپا خونه رو زیر پا گذاشتی و همه چیزهای ریز رو با سر انگشتای کوچولوت برداشتی . دستانت گشاده . سه تا مروارید داری . کامت شیرین . میری بالای بار آشپزخانه وحالا رو پاهای ظریفت می ایستی ودنیا رو از بالا نظاره میکنی و به همه میگی که من اینجام .قدمهایت استوار .از پشت پنجره بچه های تو پارکو صدا میزنی و میگی بیا . کلامت دلنشین و چشمانت بلند نظر و اقبالت بلند باد .

توت فرنگی خوشمزه مامان تولدت مبارک

داشتن دختری شیرین مثل تو رو با تمام شیرینیها و سختیهاش دوست دارم و نگاه زیبات همیشه جلوی چشامه وقتی سرتو کمی خم میکنی و انگار میخوای مامانو بهتر ببینی .هر چند دیگه نمیخوام به عقب برگردم اما گاهی برای دخترک ریز و بی توانم دلم تنگ میشه خدا رو شکر که به من توان داد تا ازتو مراقبت کنم خدایا بما قدرت بده تا هر روز در نگهداری وتربیت دخترمان بکوشیم و این میوه زندگی را بما ببخش .

دوستت دارم میوه عشق وزندگی دوستت دارم گل ناز و قشنگم .

تولدت مبارک تولدت مبارک هزاران بار تولدت مبارک . لبت شاد و سلامت باشی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)