تیداتیدا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم تیدا

آتلیه یکسالگی

1392/7/4 15:07
نویسنده : مامان
1,149 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل توپولی ملوس مامان ، شاهزاده خانم کوچولوی خونه ما ، دردانه دختر خانواده مامان و بابا ، شیرینتر از قند وعسل ، شما با ناز و ادات و هوش بالات دل همه رو بردی .

برای یادگاری از قدو قواره و استایل یکسالگیت بردمت آتلیه . میخواستم قبل از اینکه راه بیفتی ازت عکس چهار دست و پایی بگیرم ولی شما در عرض چند روز بلند شدنو راه رفتنو یاد گرفته بودی طوری که تا میگذاشتیمت زمین فوری بلند میشدی و تیک تیک تیک راه میرفتی اصلا تو دکورها بند نمیشدی با اینکه سخت میشد خندوندت ولی در کل از عکسات راضیم من و مامانی شما رو برده بودیم و چند ساعتی طول کشید تا چندتا دکور و چند دست لباس را عوض کنیم آخرین لباسو که خواستم تنت کنم واقعا خسته و غرغرو شده بودی دیگه دیدیم فایده نداره شماهم اذیت میشی بیخیال شدیم .

آتلیه سها

 

 

عکس بالایی رو دادم به مامانی و بابایی

ریسه عکس و تاجت از تزئینات تم تولدت بود که با خودم آورده بودم

 

 

وای چه کیفی کردی سوار اسب شدی این عکسو که رو شاسی زده بودم بابا برد تو دفترش گذاشت

 

 

 

این عکس با وجود اینکه تار شده چون تنها عکس چهار دست و پا رفتنت بود دوسش داشتم و انتخاب کردم البته همین جا هم داشتی بلند میشدی خدااااااااا

 

 

این عکستم خیلی دوست دارم قربون چشمات و کف دستت بشم من

 

 

 

 

این عکسم رو شاسی زدیم که بابابزرگ بردش . آشپز کوچولوی خودم

 

 

خود خود عروسک

 

 

وای اینم دوست دارم . تو بچگیهام یه عروسک داشتم که دقیقا لباسش همین شکلی بود و حتی جوراب و کفشش هم مثل شما بود .

 

پسندها (3)

نظرات (8)

خاله عاطفه
17 دی 93 16:26
سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
مامان
پاسخ
سلام خانومی مرسی به ما سر زدین حتما میایم به وبتون انشاءلله همیشه شاد باشین
شيرين
23 دی 93 10:20
تولدت مبارک عسلیییی ماه شده
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهدیس
23 دی 93 18:36
سلام گل دختر نازی دارین سنش با دختر من تقریبا یکی هستش دوست داشتین به ما هم سر بزنید
مامان
پاسخ
سلام خانومی چه دخمل نازی دارین خدا بهتون ببخشه وبلاگ خوشگلی هم داره خانومی لینکتون کردم شمام دوست داشتین لینک کنین از آشنائیتون خوشحال شدم مهدیس جونو ببوسینش
Kosar
24 دی 93 19:54
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان
پاسخ
سلام مرسی عزیزم خوشحال شدم بما سرزدین حتما بهتون سرمیزنم و خوشحال میشم لینک کنین حتما لینکتون میکنم
صفورا مامان آوا
25 دی 93 11:42
ای جوووووووووونم چه عکسای قشنگی خیلی جیگر شده
مامان
پاسخ
قرررررربونت صفورا جوون
سما مامان مرسانا و ارشيا
2 بهمن 93 12:48
واااى تيدا جوووووونم چه عكسايى ماشالا به اين گل دختر چشم نخورى ايشالا مامانى براش اسپند دود كن بوووووووووس واسه شيطون بلا
مامان
پاسخ
مررررررسی سما جون لطف داری عزیزم شمام دختر پسر جونیییییا رو ببوس
سمیرا
4 بهمن 93 14:55
سلام عزیزم. ممنون به وب ما اومدین . ما آدرسمون عوض شده. ماشاله دختر خیلی ناز و شیرینی دارید.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم من نتونستم وارد وبتون بشم اگه میشه برام بفرستید ممنون از نظری که دادین
سارا
11 بهمن 93 13:35
هزار ماشالله چقدر اين فرشته خانم نازه ممنون كه اومدين به وب ما بازم پيش ما بيايين از آشناييتون خوشحال شدم خدا دختر كوچولوي نازتون حفظ كنه
مامان
پاسخ
ممنونم ساراجون پارمیس خوشگل و نازمو ببوسینش هزار تا