تیداتیدا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم تیدا

دو ماهگی فینگیل

1391/8/30 12:56
نویسنده : مامان
393 بازدید
اشتراک گذاری

دو ماهگیت مبارک فینگیلی

ای ماه من عزیزکم خدارو شکر سلامتی و دو ماهه شدی . نمیدونی چقدر مادر به سالم بودن نوزادش فکر میکنه .همش از خدا میخواهم  به من توان بده تا دخترم دوسال تمام از شیر مادر استفاده کنه .

 

 

 

تیدا و مامان بزرگ

 

 

کشته ست کردن لباسای تو و بابا و کاغذ دیواری های خونه ام

در ضمن زیر بغلشم جا میشی

 

 

کلا همیشه مشتاتو سفت زیر بغل گرفتی  فکر کنم دختر اقتصادی ای خواهی شد

 

 

یکی از کارایی که بابا باهات میکنه اینه که میبردت بالای بالا میچسبوندت به دیوار و میگه تیدا میخوای با میخ به دیوار وصلت کنم .

من کچل

تو  تعجب

بابا راضی

من کشته ابراز محبت باباتم . عادت میکنی قشنگم . حالا قیافه خودتو ببین .

 

 

 

وقتی میاردت پایین و یک نفس راحت من و شما میکشیم 

 

 

جوووووووون

 

 

عشششششقم بوس

 

 

اخمات که لنگه نداره بغل

 

 

جوووووجووووووو من

 

 

تیدا و بابابزرگ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)